Γεια σας...ηθελα να σας ρωτησω κατι.επειδη εχω τα 2 πρωτα τευχη πρωτοτυπα απο την πωτη εκδιση που ειχε κυκλοφορισει και θελω να τα πουλησω.αυτα σε τι τιμη πουλιουνται αν ξερετε να με βοηθησετε.σας ευχαριστω για τον χρονο σας.
Συγνώμη για την καθυστερημενη απάντηση... Δυστηχώς δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα μεταπώληση αλλά μπορείτε να επισκεφτείτε την παρακάτω διεύθυνση http://www.mycomics.gr/sales/sales.htm που πιθανόν έχει απάντηση στην ερώτησή σας.
Γεια σας...ηθελα να σας ρωτησω κατι.επειδη εχω τα 2 πρωτα τευχη πρωτοτυπα απο την πωτη εκδιση που ειχε κυκλοφορισει και θελω να τα πουλησω.αυτα σε τι τιμη πουλιουνται αν ξερετε να με βοηθησετε.σας ευχαριστω για τον χρονο σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη για την καθυστερημενη απάντηση... Δυστηχώς δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα μεταπώληση αλλά μπορείτε να επισκεφτείτε την παρακάτω διεύθυνση http://www.mycomics.gr/sales/sales.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήπου πιθανόν έχει απάντηση στην ερώτησή σας.